2017 m. spalio 18 d., trečiadienis
  
Radviliškio rajono savivaldybės
administracija
Biudžetinė įstaiga
Juridinių asmenų registras
Įstaigos kodas 188726247
Aušros a. 10, 82196
Radviliškis
Tel. (8 422) 69 003, faksas (8 422) 69 000
El. paštas - informacija@radviliskis.lt
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba

KONTAKTAI

Giedrė Sinkevičienė
Savivaldybės kontrolierė
Savivaldybės kontrolieriaus pareigybės aprašymas
Kabineto numeris - 129
Telefonas: (8 422) 69 029, 8029
Faksas (8422) 52 376
El. paštas - giedre.sinkeviciene@radviliskis.lt; kontrole@radviliskis.lt

Asmenys priimami ketvirtadieniais nuo 10 val. iki 12 val. Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje (129 kab.) Aušros a. 10, 82196 Radviliškis

Gelma Dabašinskienė
Savivaldybės kontrolierės pavaduotoja
Savivaldybės kontrolieriaus pavaduotojo pareigybės aprašymas (PDF formatas)
Kabineto numeris - 126
Telefonas: (8 422) 69 026, 8026
El. paštas - gelma.dabasinskiene@radviliskis.lt

Rasa Baublienė
Vyriausioji specialistė
Vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymas (PDF formatas)
Kabineto numeris - 126
Telefonas: (8 422) 69 026, 8026
El. paštas - rasa.baubliene@radviliskis.lt


KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS NUOSTATAI (PDF formatas)

Asmenų prašymų, skundų nagrinėjimo ir aptarnavimo Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje taisyklės (PDF formatas)

Informacija apie darbo užmokestį (PDF formatas)


KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS VEIKLA

Tarnybos veiklos tikslas – siekti, kad Savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas būtų naudojamas ir valdomas teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai, prižiūrėti, kaip vykdomas patvirtintas savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai. Siekdama šių tikslų, Tarnyba atlieka išorės eilinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius ir veiklos auditus bei patikrinimus, rengia ir teikia išvadas dėl pateikto tvirtinti savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, taip pat priimant sprendimus dėl paskolų ėmimo ir garantijų teikimo už ilgalaikes paskolas, dėl koncesijų suteikimo tikslingumo ir pritarimo galutiniam koncesijos sutarties projektui bei dėl skolininkų, taip pat ir tų skolininkų, už kurių įsipareigojimų įvykdymą garantuoja valstybė, ūkinės ir finansinės būklės. Imasi prevencinių priemonių, kad būtų ištaisyti ir nepasikartotų nustatyti teisės aktų pažeidimai. Nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl Savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų.

Finansinis (teisėtumo) auditas

Finansinio (teisėtumo) audito tikslas – įvertinti, ar audituojamo subjekto metiniuose (konsoliduotųjų) finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniuose nėra reikšmingų iškraipymų, o lėšos ir turtas valdomi, naudojami ir disponuojama jais teisėtai ir jie naudojami įstatymų nustatytiems tikslams. Atlikus finansinį auditą, pareiškiama nepriklausoma nuomonė apie audituoto subjekto finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumą.

Auditoriaus atsakomybė atliekant finansinį (teisėtumo) auditą

Atlikdami auditą pagal Valstybinio audito reikalavimus, tarptautinius audito standartus ir tarptautinius aukščiausiųjų audito institucijų standartus, viso audito metu priėmėme profesinius sprendimus ir laikėmės profesinio skepticizmo principo. Mes taip pat:

  • nustatėme ir įvertinome (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės arba klaidų riziką, suplanavome ir atlikome procedūras kaip atsaką į tokią riziką ir surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti. Reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės neaptikimo rizika yra didesnė nei reikšmingo iškraipymo dėl klaidų neaptikimo rizika, nes apgaule gali būti sukčiavimas, klastojimas, tyčinis praleidimas, klaidingas aiškinimas arba vidaus kontrolių nepaisymas;
  • supratome su auditu susijusią vidaus kontrolę, kad galėtume suplanuoti konkrečiomis aplinkybėmis tinkamas audito procedūras, o ne tam, kad galėtume pareikšti nuomonę apie subjekto (subjektų grupės) vidaus kontrolės efektyvumą;
  • įvertinome taikomų apskaitos metodų tinkamumą ir apskaitinių vertinimų bei susijusių vadovybės atskleidimų pagrįstumą;
  • įvertinome bendrą (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus, ir tai, ar (konsoliduotosiose) finansinėse ataskaitose pateikti pagrindžiantys sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją.

Atlikdami grupės auditą taip pat surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų apie subjektų finansinę informaciją ar veiklą grupėje, kad galėtume pareikšti nuomonę apie grupės konsoliduotas finansines ataskaitas. Atsakome už vadovavimą grupės auditui, jo priežiūrą ir atlikimą. Tik mes atsakome už pareikštą mūsų nuomonę apie auditą.

Iš dalykų, apie kuriuos informavome už valdymą atsakingus asmenis, išskiriame tuos, kurie buvo svarbiausi atliekant einamojo laikotarpio finansinių ataskaitų auditą ir kurie laikomi pagrindiniais audito dalykais. Tokius dalykus apibūdiname audito ataskaitoje, jeigu pagal įstatymą arba teisės aktą nedraudžiama viešai atskleisti tokio dalyko arba, jeigu, labai retomis aplinkybėmis, nustatome, kad dalykas neturėtų būti pateikiamas, nes galima pagrįstai tikėtis, jog tokio pateikimo neigiamos pasekmės persvers visuomenės gaunamą naudą.

Veiklos auditas

Veiklos audito tikslas – įvertinti, ar audituojamas subjektas savo veiklą vykdo vadovaudamasis ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo principais, taip pat atskleisti veiklos tobulinimo galimybes.

Veiklos auditas yra nepriklausomas tyrimas, atliekamas neperiodiškai. Jo metu atliekama nepriklausoma viešojo sektoriaus veiklos analizė ir vertinimas. Veiklos audito metu gali būti nustatomos subjektų veiklos problemos ankščiau, negu jos gali paveikti subjekto veiklą, taigi veiklos auditas leidžia nustatyti ne tik esamas, bet ir tikėtinas problemas. Todėl tai yra labai svarbi prevencijos priemonė.

Veiklos audito metu gali būti vertinama vienos ar kelių institucijų veikla, taip pat atskiros institucijos (-ų) veiklos dalys ar vykdomos programos.

Tarnyba, atlikdama veiklos auditą, padeda ir skatina audituojamus subjektus gerinti savo veiklos rezultatus, teikia patikimą ir viešą informaciją visuomenei apie tai, kaip naudojami savivaldybės ištekliai.


VIEŠIEJI PIRKIMAI


FINANSINĖS IR BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS (2017 m.):

FINANSINĖS IR BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS (2016 m.):

FINANSINĖS IR BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS (2015 m.):

FINANSINĖS IR BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS (2014 m.):

FINANSINĖS IR BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS (2013 m.):


Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2017 metų veiklos planas (PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2016 metų veiklos ataskaita
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2016 metų veiklos planas
(PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2015 metų veiklos ataskaita
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2015 metų veiklos planas (PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2014 metų veiklos ataskaita
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2014 metų veiklos planas (PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2013 metų veiklos ataskaita
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2013 metų veiklos planas (PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2012 metų veiklos ataskaita
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2012 metų veiklos planas
(PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2011 metų veiklos ataskaita (PDF formatas)
Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2011 metų veiklos planas (PDF formatas)

Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2010 metų veiklos ataskaita (PDF formatas)
Kontrolės ir audito tarnybos 2010 m. veiklos planas
(PDF formatas)

Kontrolės ir audito tarnybos 2008 m. veiklos ataskaita (PDF formatas)


FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2017 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2016 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2015 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2014 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2013 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2012 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2011 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2010 m.):

FINANSINIŲ AUDITŲ ATASKAITOS IR IŠVADOS (2009 m.):

Paskutinis atnaujinimas: 2017-08-25 09:37:05
Radviliškio rajono savivaldybės meras

Antanas Čepononis

Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: