Irmina Ruškienė
- Titulinis
- Vykdomos funkcijos ir specialieji reikalavimai pareigybei
- Irmina Ruškienė
PATVIRTINTA Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024-09-23 įsakymu Nr. PA-258-(10.1E) |
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Sveikatos reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį:
1.1. Pareigybės grupė – specialistai;
1.2. Pareigybės pavadinimas – Sveikatos reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) (226303);
1.3. Pareigybės lygis – B;
1.4. Sveikatos reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) tiesiogiai pavaldus Administracijos direktoriui.
II. SKYRIUS
PASKIRTIS
2. Sveikatos reikalų koordinatoriaus (vyriausiojo specialisto) paskirtis – sveikatinimo veiklos teisėkūra, stebėsena, plėtra, koordinavimas ir dalyvavimas jos įgyvendinime Radviliškio savivaldybės teritorijoje.
III. SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Sveikatos reikalų koordinatoriaus (vyriausiojo specialisto) specialioji veiklos sritis – Savivaldybėje veikiančių sveikatos priežiūros įstaigų veiklos priežiūra; visuomenės sveikatos stiprinimo ir visuomenės sveikatos stebėsena.
IV. SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. aukštasis universitetinis arba aukštesnysis išsilavinimas; studijų kryptis – medicina arba reabilitacija, arba farmacija, arba odontologija, arba burnos priežiūra, arba visuomenės sveikata, arba slauga ir akušerija.
4.2. Žinoti ir išmanyti:
4.2.1. valstybės tarnybos, viešojo administravimo, vietos savivaldos, sveikatos politikos, sveikatos teisės, sveikatos ekonomikos, sveikatos priežiūros vadybos, strateginio valdymo, žmonių išteklių vadybos pagrindus;
4.2.2. Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatos politikos formavimą ir įgyvendinimą, Lietuvos sveikatos programos įgyvendinimą, Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos veiklos organizavimo principus, asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros bei farmacinės veiklos organizavimą, socialinį darbą, valstybės tarnybos ir sutartinius darbo santykius, sveikatos priežiūros įstaigų reorganizavimą ir finansavimą, ekstremalių sveikatai situacijų valdymą, sugebėti jais vadovautis.
4.3. Gebėti:
4.3.1. sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo taisykles, mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.);
4.3.2. priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti, dirbti komandoje;
4.3.3. valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
4.4. Mokėti ne mažiau kaip vieną iš Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6).
V. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Sveikatos reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) vykdo šias funkcijas:
5.1. apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
5.2. atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą;
5.3. konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais;
5.4. nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
5.5. rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
5.6. apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą;
5.7. organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą;
5.8. priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu;
5.9. rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais;
5.10. rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
5.11. stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną;
5.12. savivaldybės teritorijoje koordinuoja ir (arba) organizuoja nacionalinės sveikatinimo veiklos pažangos uždavinius įgyvendinančių nacionalinių plėtros programų pažangos priemonių veiklų, priskirtinų savivaldybės kompetencijai, ir regionų plėtros planų pažangos priemonių sveikatinimo srityje įgyvendinimą ir dalyvauja juos įgyvendinant;
5.13. organizuoja savivaldybės tarybos patvirtintų sveikatinimo programų ir kitų savivaldybės strateginio planavimo dokumentų sveikatinimo srities priemonių įgyvendinimą ir dalyvauja jas įgyvendinant.
5.14. analizuoja savivaldybės gyventojų sveikatos būklę ir jos rizikos veiksnius, teikia išvadas ir pasiūlymus savivaldybės merui, savivaldybės administracijos direktoriui ir teisės aktų nustatytais atvejais arba jų prašymu valstybės institucijoms ir įstaigoms;
5.15. kiekvienais metais savivaldybės tarybai pristato visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitą ir teikia rekomendacijas.
5.16. koordinuoja savivaldybės teritorijoje esančių juridinių asmenų, turinčių teisę verstis sveikatinimo veikla, veiklą ligų prevencijos ir kitais sveikatinimo klausimais šią sritį reguliuojančių teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka;
5.17. vykdo sveikatinimo veiklą reglamentuojančių teisės aktų laikymosi priežiūrą savivaldybėje;
5.18. rengia savivaldybės sveikatinimo veiklos teisės aktų projektus;
5.19. nagrinėja asmenų prašymus ir skundus sveikatinimo veiklos klausimais;
5.20. vykdo Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 29 straipsnyje nustatytas funkcijas;
5.30. pagal kompetenciją dalyvauja organizuojant savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų veiklą likviduojant stichinių nelaimių, avarijų, epidemijų, ekologinių katastrofų padarinius.
5.31. teikia savivaldybės administracijos direktoriui išvadas ir pasiūlymus dėl lėšų savivaldybės sveikatinimo veiklai finansuoti poreikio bei panaudojimo;
5.32. koordinuoja visuomenės sveikatos priežiūros, pirminės ir antrinės sveikatos priežiūros įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje;
5.33. dalyvauja sveikatos centro veiklos rodiklių vertinime;
5.34. koordinuoja valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų planavimą, vykdo jų įgyvendinimo stebėseną, vertina savivaldybės visuomenės sveikatos priežiūros bazinių visuomenės sveikatos priežiūros paslaugų teikimo apimtis (prieinamumą), kokybę ir efektyvumą;
5.35. dalyvauja koordinuojant savivaldybės psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos veiklą;
5.36. bendradarbiauja su teritorine ligonių kasa dėl savivaldybės sveikatos programų finansavimo;
5.37. dalyvauja savivaldybės operacijų centro veikloje.
5.38. vykdo kituose teisės aktuose sveikatos reikalų koordinatoriui priskirtas funkcijas;
5.39. įgyvendina savivaldybėms priskirtas triukšmo prevencijos ir triukšmo valdymo priemones pagal savo kompetenciją;
5.40. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.