Viena svarbiausių švietimo kokybės sąlygų yra mokytojų dalykinė ir profesinė kompetencija. Mokytoją – žinių turėtoją ir perteikėją keičia mokytojas – mokymosi organizatorius, mokymosi galimybių kūrėjas, mokymosi patarėjas, partneris, tarpininkas tarp mokinio ir įvairių šiuolaikinių informacijos šaltinių. Kartu mokytojas dabarties visuomenėje išlieka ir ugdytojas, gyvenimo tiesų liudytojas, perduodantis tradiciją bei mokantis ją kūrybingai plėtoti.
Radviliškio rajono bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai, dirbantys pagrindinėse pareigose, ir jų išsilavinimas 2018–2022 metais
Mokslo metai |
Pedagogų skaičius |
Išsilavinimas |
Aukštasis |
Aukštesnysis |
Vidurinis |
2021–2022 |
363 |
360 |
3 |
0 |
2020-2021 |
384 |
381 |
3 |
0 |
2019-2020 |
398 |
393 |
5 |
0 |
2018-2019 |
401 |
395 |
6 |
0 |
Duomenų šaltinis: ŠVIS
Radviliškio rajono bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai, kuriems suteiktos kvalifikacinės kategorijos
Mokslo metai |
Atestuotų mokytojų skaičius |
Kvalifikacinės kategorijos |
Neatestuotų mokytojų skaičius |
Mokytojų |
Vyresniųjų mokytojų |
Mokytojų metodininkų |
Mokytojų ekspertų |
2021–2022 |
347 |
25 |
111 |
190 |
21 |
18 |
2020-2021 |
360 |
24 |
121 |
195 |
20 |
25 |
2019-2020 |
368 |
10 |
104 |
218 |
20 |
16 |
2018-2019 |
376 |
13 |
134 |
214 |
15 |
25 |
Duomenų šaltinis: ŠVIS
Paskutinis atnaujinimas: 2023-04-18, 14:49:45