Informacija parengta lengvai suprantama kalba
- Titulinis
- Gyventojams
- Informacija dėl pagalbos nuo nusikalstamos veikos nukentėjusiems asmenims
- Informacija parengta lengvai suprantama kalba
|
|
Kas yra nusikaltimas?
|
Nusikaltimas yra blogi darbai, kuriuos draudžiama daryti. Nusikaltimų yra įvairių, pavyzdžiui: |
|
Pavyzdžiui, kai kitas žmogus pavagia Jūsų piniginę. |
|
Pavyzdžiui, kai kitą žmogų ar gyvūną |
|
Sukčiavimas internete yra žmonių |
|
| Nusikaltimus daro blogi žmonės. Už nusikaltimų darymą blogi žmonės:
|
Kas gali gauti pagalbą,
jei buvo padarytas nusikaltimas?
|
Lietuvos valstybė padeda:
Pavyzdžiui, žmogui, iš kurio pavogė automobilį. |
|
Pavyzdžiui, žmogų nušovė per banko apiplėšimą. Žmogaus dukra gali gauti pagalbą iš valstybės. |
Kaip valstybė padeda žmogui,
kuris nukentėjo nuo nusikaltimo?
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
Pavyzdžiui, kad žmogus turi teisę gauti nemokamą apgyvendinimą. Nemokamas reiškia toks, už kurį nereikia mokėti jokių pinigų. Apgyvendinimas yra vieta, kur žmogus gali gyventi, miegoti. |
Pavyzdžiui, kokioje poliklinikoje galima gauti gydymą. |
|
skundą. |
|
![]() |
Skundas yra dokumentas, kuriame žmogus parašo, kad su juo kažkas kitas pasielgė blogai. Su žmogumi pasielgti blogai gali:
|
![]() |
Padeda žmogui suprasti savo emocijas. Tokiu būdu darbuotojas padeda žmogui pasijusti geriau. |
![]() |
|
![]() |
kur žmogus galės kurį laiką pagyventi. Pavyzdžiui, jei žmogaus namas sudegė. |
![]() |
Prašyti pagalbos gali:
Žmogaus giminaitis, pavyzdžiui dukra. |
|
Pagalbos tarnybos gali padėti žmogui nuotoliniu būdu. Nuotolinis būdas reiškia ne gyvai susitikus, bet: |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Galite kreiptis į pagalbos tarnybas visoje Lietuvoje: |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Žemiau šiame tekste yra surašytos visos pagalbos tarnybos. |
![]() |
Į visas šias pagalbos tarnybas galite kreiptis, jei jums reikia pagalbos. Pavyzdžiui, jei kas nors Jus muša. |
![]() |
Žmogus gali kreiptis pagalbos į bet kurią įstaigą visoje Lietuvoje. Tai reiškia, kad nebūtina eiti į tą pagalbos tarnybą, kuri yra netoli Jūsų namų. |
|
1. Alytaus miesto moterų krizių centras.
|
|
|
2. Kupiškio dekanato „Caritas“
|
|
|
3. Anykščių moterų užimtumo ir informacijos centras
|
|
4. Kauno apskrities moterų krizių centras
|
|
5. Asociacija „Kauno moterų linija“
|
|
|
6. Klaipėdos socialinės ir psichologinės pagalbos centras
|
|
|
7. Lietuvos agentūros „SOS vaikai“ Panevėžio skyrius
|
|
|
8. Asociacija „Minties bitės“
|
|
|
9. Moterų teisių asociacija
|
|
|
10. Moterų veiklos inovacijų centras
|
|
|
11. Emocinės pagalbos ir konsultacijų centras
|
|
|
12. Telšių krizių centras
|
|
|
13. Tauragės moters užimtumo ir informacijos centras
|
|
|
14. Šiaulių rajono savivaldybės socialinių paslaugų centras • Adresas J. Basanavičiaus g. 7, Kuršėnų m. |
|
|
15. Ukmergės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras • Adresas Deltuvos g. 19, Ukmergė |
|
|
16. Vilniaus arkivyskupijos Caritas • Adresas M. K. Paco g. 4, Vilnius |
|
|
17. Žmogiškųjų išteklių stebėsenos ir plėtros biuras • Adresas P. Višinskio g. 34, Šiauliai |
|
|
18. Dingusių žmonių šeimų paramos centras • Adresas Laisvės pr. 60-718, Vilnius |
Radviliškio rajono savivaldybės
administracija
Biudžetinė įstaiga
Juridinių asmenų registras
Įstaigos kodas 188726247
Aušros a. 10, 82196, Radviliškis
(0 422) 69 003
informacija@radviliskis.lt
Pranešti apie korupciją
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
| Pasirinkimas | Paaiškinimas |
|---|---|